احساس خوبیه که بتونی یه جا تمام خودتو خالی کنی و چی بهتر از نوشتن و نویسندگی توی یه وبلاگ . امروز اولین روزیه که بعد ۱۰ سال دوباره اومدم سراغ بلاگفا و وبلاگ و پیگیری نوشتن. خیلی وقتا خیلی چیزا میاد سراغمون اما محل نمیدیم ، و میگیم بیخیال اما من از الان دیگه میخام شش دنگ حواسم جمع کنم و محل گذاری کنم


( جونم این شکلکا.... انصافا خیلی ظلمه جاشونو دادن به شکلکای بی حرکت تلگرام و واتساپ و.... ) قول میدم همیشه سر بزنم و حتما بنویسم و در نهایت به یه سیر تغییر برسه. شادی های کاذب...
ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 3:36