احساس خوبیه که بتونی یه جا تمام خودتو خالی کنی و چی بهتر از نوشتن و نویسندگی توی یه وبلاگ . امروز اولین روزیه که بعد ۱۰ سال دوباره اومدم سراغ بلاگفا و وبلاگ و پیگیری نوشتن. خیلی وقتا خیلی چیزا میاد سراغمون اما محل نمیدیم ، و میگیم بیخیال اما من از الان دیگه میخام شش دنگ حواسم جمع کنم و محل گذاری کنم ( جونم این شکلکا.... انصافا خیلی ظلمه جاشونو دادن به شکلکای بی حرکت تلگرام و واتساپ و.... ) قول میدم همیشه سر بزنم و حتما بنویسم و در نهایت به یه سیر تغییر برسه. شادی های کاذب...ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127
ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113
احساس خوبیه که بتونی یه جا تمام خودتو خالی کنی و چی بهتر از نوشتن و نویسندگی توی یه وبلاگ . امروز اولین روزیه که بعد ۱۰ سال دوباره اومدم سراغ بلاگفا و وبلاگ و پیگیری نوشتن. خیلی وقتا خیلی چیزا میاد سراغمون اما محل نمیدیم ، و میگیم بیخیال اما من از ا شادی های کاذب...ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118
گاهی پیش می آید که به طور ناخودآگاه فردی را ناراحت میکنیم یا خودمان از حرف کسی ناراحت میشویم... به راستی در چنین مواقعی باید چه کار کنیم؟ واکنش های افراد به هنگام ناراحتی متفاوت است ، بعضی افراد اعلام ناراحتی میکنند و میمانند تا فرد برایشان توضیح بد شادی های کاذب...ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: ناراحتی, نویسنده: بازدید: 110
ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116