انصافا تو شبایی که خیلی نمیخوابیم ، البته اگه بشینیم پی زندگیمون و یه کم کار کنیم تو زندگیمون. اره تو زندگیمون کار کنیم . همیشه بیرون کار میکنن و میریم سرکار اما نه یه شب تو زندگیت کار کن البته با اون که میگن رو زندگیت کار کن متفاوته. تو زندگیت کار کن ینی ببین کی هستی و چی درون تو هست. اعجاب انگیز میشه... اون نشدن های زندگیت رو میفهمی چرا نشد ، همون که میگن حکمتی داره ، حکمت های زندگیت و اصلا معنی حکمت رو تو این شب میکشی بیرون البته به عنوان یه قانون کلی نه موضوعی... اولش هم تلاطم زیاد داره یه جاهایی خوشحال یه جاهایی ناراحت ، یه جاهایی پوشیدن زره برای رفتن به جنگ و.... اما همش غلط بیخوده . باید ازین ها هم گذشت و یه پله که چه عرض کنم باید خیلی پله بالاتر رفت و رسید به سطح معنا داری. خیلی شبا خوابیدیم ، ککمان هم نگزید اما یه شب خیلی نخابیدیم. فکر کردیم اما نه فکر کردن عادی ، فکری که توش انقدر فکر میکنی تا یه چیزی میشه شبیه عرفان... اما عرفان نیست .......
بسه دیگه نمینویسم ، میدونی چرا؟ چون باید برسی به جایی که نتونی برای کسی توضیحش بدی.... هرچی بگی یه چی دیگه گفتی.... یه شب خیلی نخاب میفهمی چی گفتم.
نتیجه اینکه یه شب خیلی نخواب و حکمت رو تمییز کن.
شادی های کاذب...ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116