حتما میپرسین تو کجا بودی؟ من سر چرخوندم دیدم بچه ها شدیدا دارن دعوا میشن و اون لحظه نتونستم کاری کنم. گاهی نمیدونی به کارای خودت برسی یا یا افکار قدیمی معاون رو جمع کنی...
وقتی نگاهمون به بچه نگاه بزرگتریه و نه اینکه عزیزم تو هم از شعور برخورداری فقط من یاد داشته هام و تجربه ام بیشتر از توست و میخواهم تو را همراهی کنم تا تو هم یاد بگیری... وقتی نگاهمون چوب خطیه و نگاه مستبدانه داریم بچه هامون نسل به نسل جسارتشون برای گفتن *به تو چه * * دلم میخواد * و ... و احترام نگذاشتن به بزرگترها بیشتر میشه و البته که حق با کودکان است. زیرا من به قدر شعوری که داشتم او را کوبیدم و همراهی نکردم.
شادی های کاذب...ما را در سایت شادی های کاذب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119